Wiadomości branżowe

Walkę Gołota – Adamek w Internecie oglądało 30 tys. osób

Dzięki platformie technologicznej spółki ATM Software walkę Gołota – Adamek w sobotę, 24 października br. oglądało w Internecie 30 tysięcy osób. Jest to już kolejny przykład na dynamiczny rozwój i zainteresowanie oglądaniem przekazu wideo w sieci Internet. Na bazie autorskiego oprogramowania teleinformatycznej spółki ATM Software (grupa kapitałowa ATM S.A.) wdrożonego w IPLA.TV zrealizowano w Internecie transmisje walki Gołota – Adamek, którą oglądało 30 tys. osób. Jest to już kolejne wydarzenie sportowe transmitowane w Internecie w oparciu o autorską platformę ATM Software. Poprzednia transmisja — finał Mistrzostw Europy w Siatkówce Kobiet 2009 — wzbudziła zainteresowanie ponad 24 tysięcy osób.„Cieszę się ogromnie z tak dużej oglądalności sobotniego przekazu. Oprócz potwierdzenia zainteresowania grupy odbiorców telewizją internetową uzyskaliśmy potwierdzenie skuteczności i wydajności naszych rozwiązań technologicznych. Dynamicznie rosnąca popularność oglądania telewizji przez Internet zmienia całkowicie krajobraz mediów” — powiedział Andrzej Molski, prezes zarządu ATM Software.

Dzięki platformie technologicznej spółki ATM Software walkę Gołota – Adamek w sobotę, 24 października br. oglądało w Internecie 30 tysięcy osób. Jest to już kolejny przykład na dynamiczny rozwój i zainteresowanie oglądaniem przekazu wideo w sieci Internet.

Na bazie autorskiego oprogramowania teleinformatycznej spółki ATM Software (grupa kapitałowa ATM S.A.) wdrożonego w IPLA.TV zrealizowano w Internecie transmisje walki Gołota – Adamek, którą oglądało 30 tys. osób. Jest to już kolejne wydarzenie sportowe transmitowane w Internecie w oparciu o autorską platformę ATM Software. Poprzednia transmisja — finał Mistrzostw Europy w Siatkówce Kobiet 2009 — wzbudziła zainteresowanie ponad 24 tysięcy osób.

„Cieszę się ogromnie z tak dużej oglądalności sobotniego przekazu. Oprócz potwierdzenia zainteresowania grupy odbiorców telewizją internetową uzyskaliśmy potwierdzenie skuteczności i wydajności naszych rozwiązań technologicznych. Dynamicznie rosnąca popularność oglądania telewizji przez Internet zmienia całkowicie krajobraz mediów” — powiedział Andrzej Molski, prezes zarządu ATM Software. „Szczególnie ciekawe jest to, że dzisiaj wiele osób rezygnuje z odbiornika telewizyjnego na rzecz komputera, co wcale nie musi oznaczać rezygnacji z dostępu do przekazu multimedialnego, a wręcz przeciwnie, daje dodatkowe możliwości związane np. z interaktywnością” — dodał Andrzej Molski.

ATM Software sp. z o.o. została utworzona 1 lipca 2009 w wyniku połączenia CBR ATM-Lab sp z o.o. oraz Działu Sprzedaży Produktów Multimedialnych ATM S.A. Właścicielem spółki ATM Software jest ATM S.A.

ATM Software posiada w swojej ofercie usługi i autorskie oprogramowanie, pozwalające na efektywną realizację innowacyjnych przedsięwzięć multimedialnych. Opracowywane produkty rozwiązują problemy zarządzania, przechowywania i dystrybucji treści oraz wspierają procesy związane z przekazem multimedialnym w Internecie.

Więcej informacji nt. multimedialnych rozwiązań ATM Software na stronie www.atmsoftware.pl.

Źródło ATM S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Prof. Wacław Zalewski i kształtowanie konstrukcji

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy