Wiadomości branżowe

Wirtualna Polska w TOP20 marek sponsorujących polski sport

Wirtualna Polska w TOP20 marek sponsorujących polski sport
W raporcie „Rok 2008 – rok sponsoringu sportowego”, opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek. WP jest jedynym portalem internetowym w raporcie, który sklasyfikowano tak wysoko. Inne portale znalazły się poza pierwszą setką. Pentagon Research przebadał w sumie blisko 3,5 tysiąca marek. Siedemnasta pozycja jest dla nas olbrzymim sukcesem, tym większym, że uplasowaliśmy się obok tak znanych marek, jak Plus, Lotos, Warka, Intel czy Adidas – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za eventy sportowe portalu – Od wielu lat angażujemy się w wydarzenia sportowe i staramy się być obecni na tych najważniejszych, jeśli nie z własnym brandem, to z ekipą dziennikarzy i reporterów, którzy relacjonują dla naszych użytkowników zmagania piłkarzy, skoczków, żeglarzy, szermierzy, szczypiornistów. Dla nas liczą się przede wszystkim pasja i chęć działania, a tych nam nie brakuje – dodaje. W 2008 roku Wirtualna Polska objęła patronatem m.in. takie wydarzenia sportowe, jak: Siatkarska Liga Światowej, Mistrzostwa Polski w Siatkówce

W raporcie „Rok 2008 – rok sponsoringu sportowego”, opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek. WP jest jedynym portalem internetowym w raporcie, który sklasyfikowano tak wysoko. Inne portale znalazły się poza pierwszą setką. Pentagon Research przebadał w sumie blisko 3,5 tysiąca marek.

Siedemnasta pozycja jest dla nas olbrzymim sukcesem, tym większym, że uplasowaliśmy się obok tak znanych marek, jak Plus, Lotos, Warka, Intel czy Adidas – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za eventy sportowe portalu – Od wielu lat angażujemy się w wydarzenia sportowe i staramy się być obecni na tych najważniejszych, jeśli nie z własnym brandem, to z ekipą dziennikarzy i reporterów, którzy relacjonują dla naszych użytkowników zmagania piłkarzy, skoczków, żeglarzy, szermierzy, szczypiornistów. Dla nas liczą się przede wszystkim pasja i chęć działania, a tych nam nie brakuje – dodaje.

W 2008 roku Wirtualna Polska objęła patronatem m.in. takie wydarzenia sportowe, jak: Siatkarska Liga Światowej, Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Puchar Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Pucharach Polski w Siatkówce Kobiet, Puchar Polski w Siatkówce Mężczyzn, Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, gale boksu zawodowego, Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu, Letnie Grand Prix w Skokach Narciarskich w Zakopanem, Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej Młodzieży, Speedway Ekstraligę Żużlową, podjęła też współpracę z klubami Piłkarskiej Ekstraklasy; Cracovią i Lechią.

WP angażuje się też w szereg akcji społecznych związanych ze sportem. Wspiera najmłodszych skoczków biorących udział w programie „Lotos Cup – Szukamy Następców Mistrza”, organizuje aukcje charytatywne przedmiotów należących do gwiazd sportu, np., Adama Małysza czy Roberta Kubicy. Dochód z aukcji charytatywnych przekazywany jest Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Agata Młynarska: Nie pracowałam bezpośrednio z Edwardem Miszczakiem, prawie w ogóle go nie spotykałam. Dajmy teraz szansę kobiecie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy