Wiadomości branżowe

Wirtualna Polska najbardziej medialnym brandem podczas telewizyjnych transmisji sportowych

Pentagon Research opracował raport*, w którym podsumowuje ekspozycję marek medialnych w I półroczu 2010 podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych. Na pierwszym miejscu klasyfikacji znalazła się Wirtualna Polska, jako najlepiej wyeksponowany brand medialny w czasie imprez sportowych – pod względem wartości ekspozycji marki. WP znacznie wyprzedziła takie media, jak TVP, Polsat czy TVN. Kolejny portal w zestawieniu, Interia.pl znalazł się na miejscu 13., tuż przed Onet.pl.Wirtualna Polska to jeden z niewielu brandów medialnych, które prowadzą profesjonalne działania sponsoringowe. Skuteczności podejmowanych starań dowodzą wskaźniki efektywności. Wirtualna Polska po raz kolejny uzyskuje pierwsze miejsce w zestawieniu marek sponsorów sportu z branży medialnej. – mówi Michał Gradzik z Pentagon Reaserch – Ostatecznie wyniki te przekładają się na sympatię kibiców dla marki, fani sportu chętniej odwiedzają sportowe strony WP.Wirtualna Polska od lat angażuje się w największe eventy sportowe. Tylko do czerwca 2010 patronowała takim wydarzeniom, jak m.in. Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, Zawodowe Gale Bokserskie Wojak Boxing Night, Puchar Świata we Florecie

Pentagon Research opracował raport*, w którym podsumowuje ekspozycję marek medialnych w I półroczu 2010 podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych. Na pierwszym miejscu klasyfikacji znalazła się Wirtualna Polska, jako najlepiej wyeksponowany brand medialny w czasie imprez sportowych – pod względem wartości ekspozycji marki. WP znacznie wyprzedziła takie media, jak TVP, Polsat czy TVN. Kolejny portal w zestawieniu, Interia.pl znalazł się na miejscu 13., tuż przed Onet.pl.

Wirtualna Polska to jeden z niewielu brandów medialnych, które prowadzą profesjonalne działania sponsoringowe. Skuteczności podejmowanych starań dowodzą wskaźniki efektywności. Wirtualna Polska po raz kolejny uzyskuje pierwsze miejsce w zestawieniu marek sponsorów sportu z branży medialnej. – mówi Michał Gradzik z Pentagon Reaserch – Ostatecznie wyniki te przekładają się na sympatię kibiców dla marki, fani sportu chętniej odwiedzają sportowe strony WP.

Wirtualna Polska od lat angażuje się w największe eventy sportowe. Tylko do czerwca 2010 patronowała takim wydarzeniom, jak m.in. Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, Zawodowe Gale Bokserskie Wojak Boxing Night, Puchar Świata we Florecie Kobiet, Puchary Kontynentalne w Skokach Narciarskich Kobiet i Mężczyzn, FIM Speedway Grand Prix of Europe, Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn i Kobiet SWATCH FIVB World Tour, Ford Kite Cup 2010.
Poprzez działania patronackie i sponsoringowe WP pozycjonuje się jako marka będąca w samym centrum najważniejszych wydarzeń sportowych, a przez to – blisko kibiców. I to nie tylko tych aktywnych, uczestniczących w imprezach sportowych, ale też osób, które zasiadają przed telewizorami, by śledzić mecze, mistrzostwa, turnieje. Dzięki tym działaniom WP wskazuje, iż stanowi pierwsze źródło informacji o wielu dyscyplinach sportowych.

Portal w minionym półroczu współpracował też z klubami, ligami i organizacjami sportowymi, w tym: Asseco Prokom Gdynia, Lechia Gdańsk, WKS Śląsk Wrocław, ŁKS Koszykówka Męska, Unia Leszno, GKS Lotos Wybrzeże Gdańsk, Fundacja Marcina Gortata, AZS UWM Olsztyn Plus Liga Mężczyzn, Traveland Olsztyn.

A to już wiesz?  Wirtualna Polska wiodącym sponsorem sportu wśród portali

Od lat konsekwentnie realizujemy naszą politykę sponsoringową. – mówi Przemysław Zbróg z działu Marketingu WP, odpowiedzialny za sportowe projekty sponsoringowe portalu – Wspieramy najważniejsze wydarzenia sportowe i najbardziej widowiskowe dyscypliny: koszykówkę, siatkówkę, żużel, skoki narciarskie, ale też sporty mniej popularne jak np. kitesurfing. Angażujemy się też w akcje społeczne popularyzujące ruch i wysiłek fizyczny. Nie boimy się nowych wyzwań, przez co na bieżąco reagujemy na potrzeby rynku, przygotowując profesjonalne pakiety sponsoringowe dla dużych eventów o charakterze międzynarodowym i mniejszych projektów lokalnych.
 

*O raporcie:
Raport przygotowano na zlecenie Wirtualnej Polski. Badaniu poddano 69 polskich marek medialnych. Objęło ono okres styczeń-czerwiec 2010, zliczając ekspozycje marki podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych. W pierwszym półroczu 2010 marka Wirtualna Polska odnotowała blisko 8.000 efektywnych ekspozycji w TV, co przeniosło się na 1 582 314 (w tys.) kontaktów widza z marką. Liczba kontaktów jest sumą iloczynów wystąpień danej marki ze średnią liczbą oglądających program będący przedmiotem monitoringu.

 

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy