Wiadomości branżowe

Światowi Mistrzowie Sportu twarzami UNIQA

Światowi Mistrzowie Sportu twarzami UNIQA
UNIQA umacnia wizerunek marki poprzez kontynuację współpracy z gwiazdami sportu. Ośmiu sportowców światowej klasy będących twarzami UNIQA Group Austria wzięło udział w specjalnym spotkaniu „Faces for UNIQA" w Wiedniu.Od powstania w 1999r., UNIQA wzmacnia znajomość swojej marki poprzez identyfikację z wizerunkiem wybitnie utalentowanych i utytułowanych sportowców. Strategia sprawdzona na macierzystym rynku austriackim, jest z powodzeniem adaptowana wraz z rozwojem aktywności Grupy na dwudziestu rynkach europejskich.- Przykład  Stephana Eberhartera, który jako pierwszy sportowiec firmował swoim wizerunkiem markę UNIQA, pokazał, jak skutecznym może być sponsoring sportowy, zarówno w kontekście budowania świadomości, jak i tożsamości marki. Strategia, która od lat jest sukcesywnie przenoszona na rynki południowo- i wschodnioeuropejskie wraz z zaangażowaniem Bogdana Wenty będzie realizowana także w Polsce - powiedział Piotr Wyraz, kierujący działem marketingu w Grupie Ubezpieczeniowej UNIQA.W spotkaniu „Faces for UNIQA", które odbyło się 13 maja we Wiedniu w Austrii, udział wzięli:Stephan Eberharter, Mistrz Olimpijski i Mistrz Świata, narciarstwo

UNIQA umacnia wizerunek marki poprzez kontynuację współpracy z gwiazdami sportu. Ośmiu sportowców światowej klasy będących twarzami UNIQA Group Austria wzięło udział w specjalnym spotkaniu „Faces for UNIQA” w Wiedniu.

Od powstania w 1999r., UNIQA wzmacnia znajomość swojej marki poprzez identyfikację z wizerunkiem wybitnie utalentowanych i utytułowanych sportowców. Strategia sprawdzona na macierzystym rynku austriackim, jest z powodzeniem adaptowana wraz z rozwojem aktywności Grupy na dwudziestu rynkach europejskich.

– Przykład  Stephana Eberhartera, który jako pierwszy sportowiec firmował swoim wizerunkiem markę UNIQA, pokazał, jak skutecznym może być sponsoring sportowy, zarówno w kontekście budowania świadomości, jak i tożsamości marki. Strategia, która od lat jest sukcesywnie przenoszona na rynki południowo- i wschodnioeuropejskie wraz z zaangażowaniem Bogdana Wenty będzie realizowana także w Polsce – powiedział Piotr Wyraz, kierujący działem marketingu w Grupie Ubezpieczeniowej UNIQA.

W spotkaniu „Faces for UNIQA”, które odbyło się 13 maja we Wiedniu w Austrii, udział wzięli:

  • Stephan Eberharter, Mistrz Olimpijski i Mistrz Świata, narciarstwo alpejskie, Austria
  • Benjamin Raich, Mistrz Olimpijski i Mistrz Świata, narciarstwo alpejskie, Austria
  • Marlies Schild, czołowa slalomistka, narciarstwo alpejskie, Austria
  • Veronika Zuzulova, światowej klasy slalomistka, narciarstwo alpejskie, Słowacja
  • Ivet Lalova, światowej klasy sprinterka, lekkoatletyka, Bułgaria
  • Krisztian Pars, srebrny medalista olimpijski w rzucie młotem, lekkoatletyka, Węgry
  • Aleksandar Djordjevic, legenda koszykówki, Serbia
  • Bogdan Wenta, trener piłki ręcznej, Polska

– Dbamy o to, aby nasi sportowcy gwarantowali nie tylko rozpoznawalność, ale także reprezentowali wartości, które są bliskie naszej marce – dodaje Wyraz. – Bogdan Wenta jest nie tylko czołową postacią w polskiej piłce ręcznej, przede wszystkim jest znakomitą osobowością, człowiekiem, który wie, co chce osiągnąć, gwarantuje profesjonalizm i powtarzalność sukcesu.

– Cieszę się, że miałem możliwość wzięcia udziału w tej prezentacji i poznania kolegów z innych krajów, którzy z marką UNIQA związani są od dłuższego czasu. Jestem dumny, że miałem możliwość dołączyć do tak znamienitego grona – powiedział trener Bogdan Wenta. – Choć reprezentujemy różne dyscypliny sportu, udało nam się bardzo szybko złapać wspólny język.

Źródło Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Polska. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Kobiety na start Samsung Irena Women?s Run!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy