Wiadomości branżowe

PKO Bank Polski generalnym sponsorem Poznań Maraton

PKO Bank Polski generalnym sponsorem Poznań Maraton
Trzynasta edycja największego biegu ulicznego w Polsce odbędzie się 14 października br. PKO Bank Polski już po raz trzeci jest jego głównym sponsorem.PKO Bank Polski wspiera wydarzenia, które pozwalają łączyć ducha sportowej rywalizacji z pasją i wytrwałością w dążeniu do celu. Został głównym sponsorem kolejnego już – po Biegu Konstytucji 3 Maja, Biegu Powstania Warszawskiego i Biegu Niepodległości – maratonu im. Macieja Frankiewicza.Poznań Maraton - odbywający się od ponad 10 lat w stolicy Wielkopolski - to najliczniejszy polski bieg uliczny na dystansie 42,195 km. W dotychczasowych edycjach Biegu odbywającego się od 2000 r. wystartowało ponad 30 tysięcy biegaczy z 46 państw. Ze względu na wzrost zainteresowania maratonem zwiększono w tym roku limit zawodników do 7 tysięcy. Organizatorzy tegorocznego Biegu przygotowują się na kolejny rekord frekwencji.Sportowe emocję będą towarzyszyć również pracownikom PKO Banku Polskiego. Na starcie maratonu jak co roku nie zabraknie przedstawicieli Banku. W tym roku do udziału w imprezie zgłosiło się około 30 osób. Imprezę biegową Bank promuje również na Facebooku. Fani Banku mogą

Trzynasta edycja największego biegu ulicznego w Polsce odbędzie się 14 października br. PKO Bank Polski już po raz trzeci jest jego głównym sponsorem.

<

p>PKO Bank Polski wspiera wydarzenia, które pozwalają łączyć ducha sportowej rywalizacji z pasją i wytrwałością w dążeniu do celu. Został głównym sponsorem kolejnego już ? po Biegu Konstytucji 3 Maja, Biegu Powstania Warszawskiego i Biegu Niepodległości ? maratonu im. Macieja Frankiewicza.

Poznań Maraton – odbywający się od ponad 10 lat w stolicy Wielkopolski – to najliczniejszy polski bieg uliczny na dystansie 42,195 km. W dotychczasowych edycjach Biegu odbywającego się od 2000 r. wystartowało ponad 30 tysięcy biegaczy z 46 państw. Ze względu na wzrost zainteresowania maratonem zwiększono w tym roku limit zawodników do 7 tysięcy. Organizatorzy tegorocznego Biegu przygotowują się na kolejny rekord frekwencji.

Sportowe emocję będą towarzyszyć również pracownikom PKO Banku Polskiego. Na starcie maratonu jak co roku nie zabraknie przedstawicieli Banku. W tym roku do udziału w imprezie zgłosiło się około 30 osób. Imprezę biegową Bank promuje również na Facebooku. Fani Banku mogą wziąć udział w wirtualnym biegu, w którym udzielanie poprawnych odpowiedzi na postawione pytania premiowane jest odpowiednią liczbą przebytych wirtualnych kilometrów.

Ponadto 14 października, podczas biegu maratońskiego, Bank przygotował dla kibiców atrakcję w postaci projekcji dwóch zdigitalizowanych przez Bank filmów:  ?Poszukiwany, poszukiwana? oraz ?Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?? w reżyserii Stanisława Barei. W namiocie o powierzchni 100 m kwadratowych będzie można obejrzeć filmy oraz napić się herbaty lub kawy.

Poznań Maraton od 2009 roku nosi imię Macieja Frankiewicza ? przedwcześnie zmarłego wiceprezydenta Poznania. Jako wiceprezydent angażował się w życie sportowe, nie tylko jako urzędnik, ale także jako kibic i sportowiec. Frankiewicz współtworzył coroczny maraton, czynnie w nim uczestnicząc ? zawsze w koszulce z numerem startowym ?2?.

A to już wiesz?  Joanna Przetakiewicz-Rooyens: Ekologiczna moda to w tym momencie iluzja. Klienci często są wprowadzani w błąd

 


PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2012 roku wyniósł 1,95 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą ?Bank of the Year in Poland? przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik ?The Banker?. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie ?The Best Annual Report? w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu ?50 największych banków w Polsce 2012? branżowego miesięcznika ?Bank?. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo ?Gazeta Bankowa? wyróżniła Bank za ?Najwyższą efektywność? w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia.
PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu ?The Banker? wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu ?Rzeczpospolitej? – ?Polskie Marki 2011? jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu ?100 najcenniejszych firm Newsweeka?. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.

A to już wiesz?  Dbanie o higienę jamy ustnej pozostawia wiele do życzenia. Innowacje mogą zwiększyć skuteczność mycia zębów

Źródło PKO Bank Polski. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy