Wiadomości branżowe

Specjalne ? zielone ? wydanie Reader?s Digest w Europie

Miesięcznik Reader’s Digest gra w zielone. Najpopularniejszy magazyn w Europie, ukazujący się na naszym kontynencie w 17 językach i nakładzie ponad 3 milionów egzemplarzy, przedstawia swój pierwszy zielony numer.W czerwcu we wszystkich wydaniach europejskich ponad 30 stron zajmują różnorodne, interesujące teksty związane z ekologią, w  tym artykuł napisany specjalnie dla Reader’s Digest przez księcia Karola.– Europa przoduje we wprowadzaniu innowacji na rzecz ochrony środowiska. Składa się na to praca wielu ludzi i przedsiębiorstw, i na tych działaniach skupiliśmy się w naszym raporcie specjalnym – mówi Raimo Moysa, Managing Editor wydań międzynarodowych Reader’s Digest, który wraz z redaktorami europejskich edycji przygotował ten projekt.Blok artykułów pozwala spojrzeć na temat ekologii z różnych perspektyw – np. jak na co dzień oszczędzać energię dla dobra natury, jakie sławy światowe tworzyłyby wymarzoną ekipę bojowników o zieloną przyszłość, jak projektanci, producenci i architekci wychodzą naprzeciw potrzebom.Realizując zielony program Reader’s Digest

Miesięcznik Reader’s Digest gra w zielone. Najpopularniejszy magazyn w Europie, ukazujący się na naszym kontynencie w 17 językach i nakładzie ponad 3 milionów egzemplarzy, przedstawia swój pierwszy zielony numer.

W czerwcu we wszystkich wydaniach europejskich ponad 30 stron zajmują różnorodne, interesujące teksty związane z ekologią, w  tym artykuł napisany specjalnie dla Reader’s Digest przez księcia Karola.

Europa przoduje we wprowadzaniu innowacji na rzecz ochrony środowiska. Składa się na to praca wielu ludzi i przedsiębiorstw, i na tych działaniach skupiliśmy się w naszym raporcie specjalnym – mówi Raimo Moysa, Managing Editor wydań międzynarodowych Reader’s Digest, który wraz z redaktorami europejskich edycji przygotował ten projekt.

Blok artykułów pozwala spojrzeć na temat ekologii z różnych perspektyw – np. jak na co dzień oszczędzać energię dla dobra natury, jakie sławy światowe tworzyłyby wymarzoną ekipę bojowników o zieloną przyszłość, jak projektanci, producenci i architekci wychodzą naprzeciw potrzebom.

Realizując zielony program Reader’s Digest zapowiada, że od tej pory zacznie używać biodegradowalnej folii do pakowania wysyłanych do prenumeratorów egzemplarzy – a warto przypomnieć, że w Polsce Reader’s Digest ma pierwsze miejsce jeśli chodzi o sprzedaż magazynu w prenumeracie. Nowa folia będzie miała kolor zielony, a nie jak dawniej niebieski, co ma podkreślić znaczenie zmiany.

Reklamodawcy zareagowali pozytywnie. Wiele firm podejmuje działania na rzecz ekologii i zależy im, aby o tym, co robią dla dobra naszej planety, dowiedziało się 11,7 miliona europejskich czytelników Reader’s Digest – podkreśla Jolanta Gajewska, dyrektor reklamy miesięcznika Reader’s Digest.

Czerwcowe zielone wydanie to pierwsza z ogólnoeuropejskich inicjatyw na tę skalę, które planuje Reader’s Digest.
Nasze znaczenie w Europie stawia Reader’s Digest na wyjątkowej pozycji wśród mediów – wskazuje Anna Esden-Tempska, redaktor naczelna polskiej edycji. – Planujemy coraz więcej treści, które będą niezwykle atrakcyjne zarówno dla naszych czytelników, jak i reklamodawców w całej Europie.

 Miesięcznik „Reader’s Digest”, (www.readersdigest.com), najpopularniejsze czasopismo na świecie, ukazuje się w 50 wydaniach, w 21 językach i trafia do około 70 milionów czytelników na całym świecie. Każde wydanie jest opracowywane lokalnie dla miejscowych odbiorców. Miesięcznik pokazuje to, co w ludziach najlepsze i przedstawia świat w całej jego różnorodności. W każdym numerze można znaleźć frapujące relacje reporterskie ze stron dalekich i bliskich, porcję humoru, rady z wielu dziedzin, w tym szczególnie na temat zdrowia, ciekawe historie z życia wzięte i wiele, wiele więcej. Miesięcznik należy do Reader’s Digest Association, światowej wielobranżowej firmy medialnej i marketingowej, która inspiruje i łączy czytelników na całym świecie. Siedziba RDA mieści się w Pleasantville, w stanie Nowy Jork w USA.

A to już wiesz?  Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej

Źródło Tarsago Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy