Wiadomości branżowe

Polski Czerwony Krzyż partnerem społecznym 6. mBank Łódź Maratonu

Dzięki biegaczom, którzy zdecydują się pobiec w biegu charytatywnym (10 km), najuboższe dzieci z regionu łódzkiego pojadą na wakacje organizowane przez Polski Czerwony Krzyż. W tegorocznej edycji łódzkiego maratonu biegacze mają do wyboru 3 dystanse: maraton (42 km 195 m), półmaraton ( 21 km 97,5) oraz bieg na 10 kilometrów. Dochód z opłat startowych w najkrótszym biegu mBank przekaże na cel dobroczynny. Organizatorzy w ramach współpracy zorganizuje również profesjonalne szkolenie z zakresu masowych imprez sportowych dla wszystkich wolontariuszy PCK, którzy będą zaangażowani w przedsięwzięcie. Bardzo nas cieszy inicjatywa mBanku. Dzięki biegaczom najbiedniejsze dzieci będą mogły wyjechać w tym roku na letnie kolonie. Ważny jest dla nas również fakt, że podczas wydarzenia będziemy wspólnie propagować ideę wolontariatu - mówi Stanisław Maciejewski, Dyrektor Okręgu Polskiego Czerwonego Krzyża w Łodzi. Mamy nadzieję, że krótki dystans oraz społeczny cel zachęcą do udziału wszystkich amatorów biegania, dla których dłuższe trasy są zbyt wyczerpujące - dodaje Tomasz Czudowski, dyrektor marketingu

Dzięki biegaczom, którzy zdecydują się pobiec w biegu charytatywnym (10 km), najuboższe dzieci z regionu łódzkiego pojadą na wakacje organizowane przez Polski Czerwony Krzyż.

W tegorocznej edycji łódzkiego maratonu biegacze mają do wyboru 3 dystanse: maraton (42 km 195 m), półmaraton ( 21 km 97,5) oraz bieg na 10 kilometrów. Dochód z opłat startowych w najkrótszym biegu mBank przekaże na cel dobroczynny. Organizatorzy w ramach współpracy zorganizuje również profesjonalne szkolenie z zakresu masowych imprez sportowych dla wszystkich wolontariuszy PCK, którzy będą zaangażowani w przedsięwzięcie.

Bardzo nas cieszy inicjatywa mBanku. Dzięki biegaczom najbiedniejsze dzieci będą mogły wyjechać w tym roku na letnie kolonie. Ważny jest dla nas również fakt, że podczas wydarzenia będziemy wspólnie propagować ideę wolontariatu – mówi Stanisław Maciejewski, Dyrektor Okręgu Polskiego Czerwonego Krzyża w Łodzi.

Mamy nadzieję, że krótki dystans oraz społeczny cel zachęcą do udziału wszystkich amatorów biegania, dla których dłuższe trasy są zbyt wyczerpujące – dodaje Tomasz Czudowski, dyrektor marketingu mBanku.

Udział w 6. mBank Łódź Maratonie zapowiedziała także Drużyna Szpiku, czyli zawodnicy, którzy biegają, aby promować walkę z chorobami krwi i zachęcać do oddawania szpiku kostnego na rzecz potrzebujących. 

Start imprezy odbędzie się 17 maja br. o godzinie 11:00, na rynku Manufaktury. Formularz zgłoszeniowy, regulamin imprezy oraz wszelkie niezbędne informacje znajdują się na stronie: www.maraton.com.pl.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Patricia Kazadi: Teraz każdy robi zdjęcia, selfie, żyjemy na Instagramie. W programie „Perfect Picture” połączę pracę z pasją fotografowania

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy