Wiadomości branżowe

Mistrzostwa Europy generują tematy do wirtualnych rozmów

W trakcie trzech meczów polskiej reprezentacji, społeczności skupione wokół sponsorów wydarzenia zwiększyły swój zasięg na Facebooku średnio o 3,4%. Największy skok popularności przypadł w udziale fanpage’owi Kia Motors Polska – Kocham Football – uzyskującemu w przeciągu nieco ponad tygodnia prawie 25%-wy wzrost.62,8% rozmów na temat Euro 2012 toczyło się na platformie społecznościowej Facebook. Najbardziej aktywną marką w tym kontekscie było Orange Polska, gdzie odnotowano 39,3% wszystkich wypowiedzi fanów marek sposorujących mistrzostwa. Subskrybenci Kii, kojarzonej głównie z Mobilnymi Strefami Kibica, wygenerowali 9,8% publikacji, głównie za sprawą popularnej grafiki "Dzisiaj kibicuję Polsce", udostępnionej blisko 12 tysięcy razy. Biedronka przodowała w perspektywie reklamy telewizyjnej, Tyskie to najczęściej występująca marka wśród piw, natomista Tesco doceniono za wyemitowany materiał wirusowy.Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „Największy wpływ na dynamikę aktywności internautów w analizowanym czase, czyli między 8 a 19 czerwca, bezsprzecznie miały mecze polskiej reprezentacji.

W trakcie trzech meczów polskiej reprezentacji, społeczności skupione wokół sponsorów wydarzenia zwiększyły swój zasięg na Facebooku średnio o 3,4%. Największy skok popularności przypadł w udziale fanpage’owi Kia Motors Polska – Kocham Football – uzyskującemu w przeciągu nieco ponad tygodnia prawie 25%-wy wzrost.

<

p>62,8% rozmów na temat Euro 2012 toczyło się na platformie społecznościowej Facebook. Najbardziej aktywną marką w tym kontekscie było Orange Polska, gdzie odnotowano 39,3% wszystkich wypowiedzi fanów marek sposorujących mistrzostwa. Subskrybenci Kii, kojarzonej głównie z Mobilnymi Strefami Kibica, wygenerowali 9,8% publikacji, głównie za sprawą popularnej grafiki „Dzisiaj kibicuję Polsce”, udostępnionej blisko 12 tysięcy razy. Biedronka przodowała w perspektywie reklamy telewizyjnej, Tyskie to najczęściej występująca marka wśród piw, natomista Tesco doceniono za wyemitowany materiał wirusowy.

Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „Największy wpływ na dynamikę aktywności internautów w analizowanym czase, czyli między 8 a 19 czerwca, bezsprzecznie miały mecze polskiej reprezentacji. Najwięcej emocji wywołał pojedynek z Rosją, a ostudziła je porażka z Czechami, powodując spadek dyskusji o 1/3 dzień i drugie tyle dwa dni po przegranej. Wtedy też, zamiast sezonowych kibiców czyli uczestników wydarzenia, jakim jest Euro, do głosu zaczęli dochodzić wierni fani piłki nożnej.”

Niemałym zainteresowaniem przy okazji tej największej europejskiej imprezy piłkarskiej cieszy się traktujący ją z humorem, fan page wszyscykibicujemy.pl. Znany przede wszystkich z projektowania aplikacji, pomagających zwiększyć świadomość i widoczność brandu w social media oraz budować trwałą i interaktywną komunikację między marką i jej fanami, dzięki swojej tematyce oscylującej wokół kibicowania w ogóle, ma szansę sporo namieszać w mediach społecznościowych przy okazji zbliżającej się Olimpiady w Londynie.



365 PR  to dynamicznie rozwijajaca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki – jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku socila media rozwija autorskie apliakcje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku. 

A to już wiesz?  Orzeł wraca do biało-czerwonych ? raport NewsPoint

http://www.facebook.com/365pr

http://www.365pr.pl 

Źródło GRUPA 365 NET. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy