Wiadomości branżowe

Marcin Gortat twarzą Wirtualnej Polski

Najbardziej znany polski koszykarz, Marcin Gortat, został „twarzą” Wirtualnej Polski. Rozpoczął także współpracę redakcyjną z serwisem sportowym portalu, jako ekspert od koszykówki. Co więcej, WP – jako jedyne medium – została oficjalnym partnerem fundacji Gortata, MG 13.Marcin Gortat, jedyny Polak grający w NBA i jednocześnie najbardziej znany polski koszykarz, podpisał dwuletni kontrakt z Wirtualną Polską. Będzie gwiazdą online’owej kampanii WP, której celem jest wzmocnienie w świadomości użytkowników przekonania o jakości stron sportowych portalu.Chcemy utożsamić poziom merytoryczny publikowanych przez sport.wp.pl treści z osiągnięciami jedynego Polaka grającego w amerykańskiej lidze koszykówki – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu WP – Liczymy, że wizerunek Marcina Gortata nam w tym pomoże. Jako ekspert serwisu sportowego Marcin Gortat będzie komentował dla WP najważniejsze wydarzenia koszykarskie w kraju i na świecie. Wesprze też tematyczny blog portalu,

Najbardziej znany polski koszykarz, Marcin Gortat, został „twarzą” Wirtualnej Polski. Rozpoczął także współpracę redakcyjną z serwisem sportowym portalu, jako ekspert od koszykówki. Co więcej, WP – jako jedyne medium – została oficjalnym partnerem fundacji Gortata, MG 13.

Marcin Gortat, jedyny Polak grający w NBA i jednocześnie najbardziej znany polski koszykarz, podpisał dwuletni kontrakt z Wirtualną Polską. Będzie gwiazdą online’owej kampanii WP, której celem jest wzmocnienie w świadomości użytkowników przekonania o jakości stron sportowych portalu.
Chcemy utożsamić poziom merytoryczny publikowanych przez sport.wp.pl treści z osiągnięciami jedynego Polaka grającego w amerykańskiej lidze koszykówki – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu WP – Liczymy, że wizerunek Marcina Gortata nam w tym pomoże.

Jako ekspert serwisu sportowego Marcin Gortat będzie komentował dla WP najważniejsze wydarzenia koszykarskie w kraju i na świecie. Wesprze też tematyczny blog portalu, zawszepopierwsze.bloog.pl, w całości poświęcony informacjom ze świata basketu. Na stronach bloga znaleźć będzie można raz w tygodniu autorskie wpisy koszykarza.
Bardzo się cieszę, że będę mógł współtworzyć sekcję serwisu sport.wp.pl poświęconą mojej ukochanej dyscyplinie, koszykówce – mówi Marcin Gortat. Jestem pewien, że każda ze stron będzie zadowolona z tej współpracy.

Wirtualna Polska została także oficjalnym partnerem Fundacji Marcina Gortata, MG13. Portal jako pierwszy będzie otrzymywał i – jako pierwsze polskie medium – publikował wszelkie informacje związane z wydarzeniami ze sportowego życia koszykarza i jego występów w Orlando Magic w NBA.
W ramach porozumienia ponadto, WP zaangażuje się też w kolejną edycję „Marcin Gortat Camp”. W zeszłym roku zawodnik odwiedził kilka miast w Polsce i przeprowadził szereg warsztatów koszykarskich dla dzieci. Podczas spotkań, Gortat zachęcał młodych uczestników do uprawiana sportu, ćwicząc z nimi podstawowe umiejętności koszykarskie, czy opowiadając o życiu sportowca.
Co więcej, Wirtualna Polska będzie też wspierać działalność „Szkoły Marcina Gortata” – projektu Fundacji MG13,który ma na celu promocję sportu wśród dzieci i młodzieży .

Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy Fundacji MG13 z Wirtualną Polską
– mówi Filip Kenig, Prezes Fundacji Marcina Gortata – WP dała się poznać jako poważny partner przy realizacji zeszłorocznego Marcin Gortat Camp, dlatego postanowiliśmy sformalizować nasze relacje biznesowe i wspólnie działać dla dobra polskiej koszykówki. Zrozumienie, z jakim WP traktuje cele fundacji pozwala śmiało patrzeć w przyszłość.

Wirtualna Polska jest jedynym polskim portalem internetowym tak mocno zaangażowanym we wspieranie polskiego sportu i jego promocję. Według raportu Pentagon Research na temat sponsoringu sportowego w minionym roku „Rok 2009 – stabilny wzrost wartości sponsoringu”, portal zajmuje 11. miejsce. WP jest jedynym medium w TOP20 sklasyfikowanym tak wysoko. Portal uplasował się za takimi markami, jak Plus, Adidas, Orlen, Orange, Lotos, wyprzedzając m.in. Tyskie, Fiata czy Pumę. Wirtualna Polska została wymieniona w raporcie na pierwszym miejscu wśród mediów promujących własną markę w sporcie, przed TVP i Polsatem.

A to już wiesz?  Powstaje Klaster Uczelni Województwa Pomorskiego

sport.wp.pl
zawszepopierwsze.bloog.pl

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy