Wiadomości branżowe

Jerzy Dudek i Castrol rozdają setki biletów na UEFA Euro 2012?

Jerzy Dudek i Castrol rozdają setki biletów na UEFA Euro 2012?
6 czerwca 2011 roku w restauracji Champions w Hotelu Marriott odbyła się konferencja prasowa Castrol, Oficjalnego Sponsora  UEFA Euro 2012™ oraz popularnego piłkarza Jerzego Dudka. Znany polski bramkarz, który od grudnia ubiegłego roku jest związany z marką, opowiedział o swoich planach na najbliższe miesiące.„Razem z Castrol rozdamy w konkursach setki biletów na mecze Mistrzostw Europy – zapowiedział Jerzy Dudek. - Po moim odejściu z Realu Madryt otrzymuję bardzo dużo propozycji współpracy z klubami w Polsce i zagranicą. W tej chwili mogę zdradzić, że trwają negocjacje, a latem zapadną decyzje. Bez względu na to, w którą stronę potoczy się moje sportowe życie, planuję mocno zaangażować  się w promocję projektu piłkarskiego Castrol i Euro2012 w ogóle.” Bilety na mecze historycznego turnieju można wygrać biorąc udział w konkursach w polskiej Strefie kibica UEFA Euro 2012™ w Internecie na stronie www.castrolfan.pl. Producent olejów Castrol

6 czerwca 2011 roku w restauracji Champions w Hotelu Marriott odbyła się konferencja prasowa Castrol, Oficjalnego Sponsora  UEFA Euro 2012™ oraz popularnego piłkarza Jerzego Dudka. Znany polski bramkarz, który od grudnia ubiegłego roku jest związany z marką, opowiedział o swoich planach na najbliższe miesiące.

„Razem z Castrol rozdamy w konkursach setki biletów na mecze Mistrzostw Europy – zapowiedział Jerzy Dudek. – Po moim odejściu z Realu Madryt otrzymuję bardzo dużo propozycji współpracy z klubami w Polsce i zagranicą. W tej chwili mogę zdradzić, że trwają negocjacje, a latem zapadną decyzje. Bez względu na to, w którą stronę potoczy się moje sportowe życie, planuję mocno zaangażować  się w promocję projektu piłkarskiego Castrol i Euro2012 w ogóle.”

Bilety na mecze historycznego turnieju można wygrać biorąc udział w konkursach w polskiej Strefie kibica UEFA Euro 2012™ w Internecie na stronie www.castrolfan.pl. Producent olejów Castrol sponsoruje największe wydarzenia piłkarskie na świecie od 2008 roku. Globalnym ambasadorem marki jest Cristino Ronaldo.

„Bilety na mecze, analizy gry piłkarzy, eksperci, znani Ambasadorzy – to wszystko z myślą o kibicach, bo oni są dla nas najważniejsi” – powiedział Sławomir Radoń, Dyrektor marketingu Castrol na Europę Centralną. „Chcemy zabrać fanów do środka świata futbolu, tak, żeby mogli poczuć emocje UEFA Euro2012™ na własnej skórze. Castrol zyskuje w Polsce coraz większe zaufanie i w tej chwili jest najczęściej wybieraną marką przez polskich kierowców. Mamy nadzieję, że dzięki sponsoringowi turnieju oraz wsparciu Jerzego Dudka uda nam się tę więź jeszcze bardziej wzmocnić.”

Wejściówki na UEFA Euro 2012™ będzie można wygrać nie tylko przez Strefę Kibica Castrol, ale też na profilu Castrol Football Polska na Facebooku. Tam również na kibiców czeka mnóstwo atrakcji w postaci aktualności ze świata piłki, gier i zabaw oraz video z Jerzym Dudkiem.

A to już wiesz?  Pracownicy biurowi potrzebują wsparcia w zakresie zdrowia psychicznego. Prawie połowa odczuwa negatywne skutki home office

Filmy z udziałem Jerzego Dudka, gdzie m.in. radzi jak zdobyć bilet na Euro 2012 oraz co warto zobaczyć w Strefie Kibica można od dzisiaj oglądać na kanale Castrol na YouTube na stronie: http://www.youtube.com/user/CastrolPL. Polecamy filmy:

http://www.youtube.com/user/CastrolPL#p/u/5/PjU2XP2dPDI

http://www.youtube.com/user/CastrolPL#p/u/6/MLzqN-SqPq8

Źródło BP Europa SE, Oddział w Polsce. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy