Wiadomości branżowe

iBRE, europejska jakość w BRE Banku

iBRE, europejska jakość w BRE Banku
iBRE  - System Bankowości Internetowej BRE Banku został nagrodzony Medalem Europejskim w XVIII edycji konkursu organizowanego przez Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny, Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.Uroczystość wręczenia nagrody odbyła 3 kwietnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie. W imieniu BRE Banku odebrał ją Dariusz Nalepa, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej.„Wygoda, jaką Internet i nowe technologie zapewniły nam w obszarze finansów osobistych spowodowała, że podobnych,  nowoczesnych i bezpiecznych kanałów dostępu oczekujemy także w bankowości korporacyjnej. Dlatego nasz system nie jest kolejnym narzędziem z ograniczoną liczbą funkcjonalności, ale otwartą, nowoczesną platformą komunikacji, pomiędzy bankiem, a przedsiębiorstwem”- mówi Dariusz Nalepa.Internetowy System Obsługi Klienta iBRE jest jednym z najbardziej innowacyjnych w tej dziedzinie rozwiązań. Przeznaczony zarówno dla wielkich korporacji, w tym instytucji finansowych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i klientów private banking zainteresowanych korzystaniem z usług bankowych za pośrednictwem Internetu. Jest w pełni zintegrowany z

iBRE  – System Bankowości Internetowej BRE Banku został nagrodzony Medalem Europejskim w XVIII edycji konkursu organizowanego przez Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny, Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.

Uroczystość wręczenia nagrody odbyła 3 kwietnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie. W imieniu BRE Banku odebrał ją Dariusz Nalepa, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej.

„Wygoda, jaką Internet i nowe technologie zapewniły nam w obszarze finansów osobistych spowodowała, że podobnych,  nowoczesnych i bezpiecznych kanałów dostępu oczekujemy także w bankowości korporacyjnej. Dlatego nasz system nie jest kolejnym narzędziem z ograniczoną liczbą funkcjonalności, ale otwartą, nowoczesną platformą komunikacji, pomiędzy bankiem, a przedsiębiorstwem”- mówi Dariusz Nalepa.

Internetowy System Obsługi Klienta iBRE jest jednym z najbardziej innowacyjnych w tej dziedzinie rozwiązań. Przeznaczony zarówno dla wielkich korporacji, w tym instytucji finansowych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i klientów private banking zainteresowanych korzystaniem z usług bankowych za pośrednictwem Internetu. Jest w pełni zintegrowany z modułem finansowo – księgowym systemów SAP i Symfonia, co umożliwia pełną wymianę informacji finansowych i niefinansowych oraz bezpośrednią obsługę zleceń płatniczych.

„Medal Europejski zdobywają tylko Ci, których produkty i usługi spełniają europejskie standardy. Z obserwacji rynku wiemy, że na wielu płaszczyznach iBRE nie tylko spełnia te wymogi, ale wręcz przekracza oczekiwania, znacznie wyprzedzając swoich zachodnich konkurentów. To cieszy, ale jednocześnie zobowiązuje do poszukiwania tych obszarów, które jeszcze wymagają dopracowania”- dodaje Nalepa.

*** 

Medal Europejski przyznawany jest od 2000 r. wyrobom i usługom spełniającym europejskie standardy jakości. Nominowane produkty muszą spełniać wymagane prawem normy, posiadać odpowiednie licencje, patenty itp. Istotna jest także dynamika firmy, zdobyte nagrody i certyfikaty. Organizatorami przedsięwzięcia „Medal Europejski” są Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny, Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club, a jego celem jest upublicznienie przykładów dobrej jakości, promocja metod jej osiągania oraz wspieranie rodzimej przedsiębiorczości.

A to już wiesz?  Legia wygrywa biznesowy ranking polskich klubów. Mistrz Polski poza podium

 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy