Discovery Networks Central Europe informuje o rozpoczęciu współpracy z polskim biurem Weber Shandwick w zakresie działań PR korporacyjnego oraz z agencją Edelman w obszarze PR programowego.
Agencja Weber Shandwick odpowiada za koordynację pracy biura prasowego Discovery Networks Central Europe, doradztwo w zakresie strategii korporacyjnej oraz dodatkowo zajmie się komunikacją korporacyjną kanału Discovery Historia. Polskie biuro Weber Shandwick koordynować będzie działania z zakresu PR korporacyjnego dla Discovery Networks w regionie Europy Środkowej – na rynkach: czeskim i węgierskim, gdzie Discovery współpracuje z lokalnymi biurami Weber Shandwick oraz na rynku słowackim, na którym za wsparcie działań Discovery w tym obszarze odpowiada afiliowana przy Weber Shandwick agencja PRime time.
Obsługą klienta w Polsce w ramach Weber Shandwick zajmie się zespół pod kierownictwem Andrzeja Godewskiego – partnera zarządzającego spółką oraz Agnieszki Szmit, account directora, którzy będą współpracować z Moniką Kinal – corporate communications managerem Discovery Networks Central Europe.
Z kolei agencja Edelman od stycznia 2009 r. odpowiadać będzie za obsługę public relations kanałów, wchodzących w skład portfolio Discovery Networks w Polsce: Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living, Discovery HD oraz Animal Planet.
Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie wszelkich aktywności w ramach PR programowego, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego.
O Discovery Communications
Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) jest wiodącą na rynku światowym firmą medialną oraz liderem w zakresie treści niefabularnych. Dociera do łącznej bazy ponad 1,5 miliarda abonentów w ponad 170 krajach. Poprzez portfolio ponad 100 sieci telewizyjnych dostępnych na całym świecie, w tym m.in. Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science czy Discovery HD, a także wiodące produkty i usługi konsumenckie i edukacyjne oraz media nowej generacji, jak np. HowStuffWorks.com zachęca widzów do odkrywania i poznawania otaczającego ich świata, jak również zaspokajania swojej ciekawości. W regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu 12 kanałów telewizyjnych dociera do łącznej bazy ponad 199 milionów abonentów w 103 krajach. Kanały emitowane są na tym obszarze w 24 językach. W regionie Europy Środkowej Discovery Networks Central Europe operuje 7 kanałów telewizyjnych: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living, Discovery HD oraz Discovery Historia realizowany we współpracy z TVN.
O Weber Shandwick
Weber Shandwick jest jedną z największych globalnych firm public relations z biurami działającymi na wszystkich rozwiniętych rynkach świata. Agencja specjalizuje się w przygotowywaniu strategii komunikacji marketingowej i programach kontaktów z mediami, Public Affairs i doradztwie związanym z komunikacją korporacyjną. Warszawskie biuro Weber Shandwick powstało w kwietniu 2006 r. Agencja działa w strukturze McCann WorldGroup. Obsługuje m.in.: MasterCard, BT Global Services, Exxon Mobil, Microsoft, Ambasadę Królestwa Norwegii, LG Display, Grupę Żywiec i Program Odpowiedzialnej Sprzedaży „STOP18”. Dodatkowe informacje na stronie www.webershandwick.com.
O Edelman
Edelman jest największą niezależną sieciową agencją public relations, zatrudniającą ponad 3100 osób w 53 biurach na całym świecie. Magazyny Advertising Age i PRWeek przyznały Richardowi Edelmanowi, CEO Edelman, tytuł: „2007 Agency Executive of the Year“. Polskie biuro Edelman zostało otwarte 1 czerwca 2005 roku . Edelman Polska zatrudnia obecnie ponad 25 konsultantów, świadcząc klientom kompleksowe usługi z zakresu public relations. Dodatkowe informacje na stronie www.edelman.com