Wiadomości branżowe

Discovery Networks Central Europe rozpoczyna współpracę z agencjami: Weber Shandwick i Edelman

Discovery Networks Central Europe informuje o rozpoczęciu współpracy z polskim biurem Weber Shandwick w zakresie działań PR korporacyjnego oraz z agencją Edelman w obszarze PR programowego. Agencja Weber Shandwick odpowiada za koordynację pracy biura prasowego Discovery Networks Central Europe, doradztwo w zakresie strategii korporacyjnej oraz dodatkowo zajmie się komunikacją korporacyjną kanału Discovery Historia. Polskie biuro Weber Shandwick koordynować będzie działania z zakresu PR korporacyjnego dla Discovery Networks w regionie Europy Środkowej – na rynkach: czeskim i węgierskim, gdzie Discovery współpracuje z lokalnymi biurami Weber Shandwick oraz na rynku słowackim, na którym za wsparcie działań Discovery w tym obszarze odpowiada afiliowana przy Weber Shandwick agencja PRime time. Obsługą klienta w Polsce w ramach Weber Shandwick zajmie się zespół pod kierownictwem Andrzeja Godewskiego - partnera zarządzającego spółką oraz Agnieszki Szmit, account directora, którzy będą współpracować z Moniką Kinal - corporate communications managerem Discovery Networks Central Europe. Z kolei agencja Edelman od stycznia 2009 r. odpowiadać będzie za obsługę public relations kanałów,

Discovery Networks Central Europe informuje o rozpoczęciu współpracy z polskim biurem Weber Shandwick w zakresie działań PR korporacyjnego oraz z agencją Edelman w obszarze PR programowego.

Agencja Weber Shandwick odpowiada za koordynację pracy biura prasowego Discovery Networks Central Europe, doradztwo w zakresie strategii korporacyjnej oraz dodatkowo zajmie się komunikacją korporacyjną kanału Discovery Historia. Polskie biuro Weber Shandwick koordynować będzie działania z zakresu PR korporacyjnego dla Discovery Networks w regionie Europy Środkowej – na rynkach: czeskim i węgierskim, gdzie Discovery współpracuje z lokalnymi biurami Weber Shandwick oraz na rynku słowackim, na którym za wsparcie działań Discovery w tym obszarze odpowiada afiliowana przy Weber Shandwick agencja PRime time.

Obsługą klienta w Polsce w ramach Weber Shandwick zajmie się zespół pod kierownictwem Andrzeja Godewskiego – partnera zarządzającego spółką oraz Agnieszki Szmit, account directora, którzy będą współpracować z Moniką Kinal – corporate communications managerem Discovery Networks Central Europe.

Z kolei agencja Edelman od stycznia 2009 r. odpowiadać będzie za obsługę public relations kanałów, wchodzących w skład portfolio Discovery Networks w Polsce: Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living, Discovery HD oraz Animal Planet.

Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie wszelkich aktywności w ramach PR programowego, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego.

Prace dla Klienta prowadzić będzie zespół pod kierownictwem Małgorzaty Drabczyk, Senior Account Executive. Ze strony Discovery za PR programowy oraz Marketing odpowiada Emilia Dadacz.

O Discovery Communications

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) jest wiodącą na rynku światowym firmą medialną oraz liderem w zakresie treści niefabularnych. Dociera do łącznej bazy ponad 1,5 miliarda abonentów w ponad 170 krajach. Poprzez portfolio ponad 100 sieci telewizyjnych dostępnych na całym świecie, w tym m.in. Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science czy Discovery HD, a także wiodące produkty i usługi konsumenckie i edukacyjne oraz media nowej generacji, jak np. HowStuffWorks.com zachęca widzów do odkrywania i poznawania otaczającego ich świata, jak również zaspokajania swojej ciekawości. W regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu 12 kanałów telewizyjnych dociera do łącznej bazy ponad 199 milionów abonentów w 103 krajach. Kanały emitowane są na tym obszarze w 24 językach. W regionie Europy Środkowej Discovery Networks Central Europe operuje 7 kanałów telewizyjnych: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living, Discovery HD oraz Discovery Historia realizowany we współpracy z TVN.

A to już wiesz?  Dorota Goldpoint: Obroty mojej firmy modowej w czasie pandemii spadły o ponad 30 proc. Cały czas szukam innych możliwości i staram się działać

O Weber Shandwick

Weber Shandwick jest jedną z największych globalnych firm public relations z biurami działającymi na wszystkich rozwiniętych rynkach świata. Agencja specjalizuje się w przygotowywaniu strategii komunikacji marketingowej i programach kontaktów z mediami, Public Affairs i doradztwie związanym z komunikacją korporacyjną. Warszawskie biuro Weber Shandwick powstało w kwietniu 2006 r. Agencja działa w strukturze McCann WorldGroup. Obsługuje m.in.: MasterCard, BT Global Services, Exxon Mobil, Microsoft, Ambasadę Królestwa Norwegii, LG Display, Grupę Żywiec i Program Odpowiedzialnej Sprzedaży „STOP18”.  Dodatkowe informacje na stronie www.webershandwick.com.

O Edelman

Edelman jest największą niezależną sieciową agencją public relations, zatrudniającą ponad 3100 osób w 53 biurach na całym świecie. Magazyny Advertising Age i PRWeek przyznały Richardowi Edelmanowi, CEO Edelman, tytuł: „2007 Agency Executive of the Year“. Polskie biuro Edelman zostało otwarte 1 czerwca 2005 roku . Edelman Polska zatrudnia obecnie ponad 25 konsultantów, świadcząc klientom kompleksowe usługi z zakresu public relations. Dodatkowe informacje na stronie www.edelman.com

 

Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy